Sunday, November 2, 2008

Berlalu Hari Semalam

Salam sejahtera...

Hari ini merupakan 2hb November maka berpindahlah blog aku dari www.warkah.blog.friendster.com ke
www.berlarimengejarbintang.blogspot.com

sesungguhnya aku berasa gembira dengan penghijrahan ini kerana ramai kawan-kawan yang selalu complain yang diorang tak boleh nak baca blog aku dekat friendster.Oleh itu perlanca pran akan dilakukan secara rasmi di friendster nanti.
Masuk hari ini aku dah lepas 2 paper tinggal lagi 4 pper jer lagee...pent juga bila start exam dengan strategic management tension antara pingat emas aku untuk semester nie...tad jawab micro YA ALLAH macam tuhan nak cabut nyawa aku...!!!
Lagipun aku dah dapat tempat untuk buat internship tapi aku ingat nak mintak tukar ke tempat yang lebih mencabar sikit bersesuaian dengan minat aku...nant dalam masa gap nie lah aku nak ge jumper supervisor aku untuk minta pendapat dia.
Nanti aku roger kalau ade aper-aper berita terkini.Tak luper juga kepada syazwan.."HAPPY BIRTHDAY" berapa kali kena tembak semalam...

adiosa....

No comments: