Wednesday, August 4, 2010

aKu sEdARi

aku sedari...
aku tidak akan lama disini

aku sedari...
aku tidak tahu berapa lama aku mampu bertahan lagi

aku sedari...
aku tidak terkejar masa yang telah pergi

aku sedari...
aku telah mengikat janji

aku sedari...
aku dihimpit jiwaku sendiri

aku sedari...
aku harus terus maju ke hadapan

aku sedari...
aku berdiri seorang diri ketika ini




p/s; sampai bila harus berdiri seorang diri dan sampai bila untuk terus mengikat kaki untuk berada disini.

nota penting:
*maaf saya tidak dapat membaca semua entry kalian tapi saya masih cuba
**maaf saya juga tidak dapat memberi respon entry sebelum ini.
***jagadiri kalian, semoga sentiasa dalam rahmat Nya

18 comments:

Sofi said...

fir: ni url baru sofi, feel free to follow yer

http://truelydeeplyme.blogspot.com/

senandung semalam said...

ingat!Allah slalu di sisi
;)

syaf said...

kaw lampi!!! mesti kaw marah kan...ngeee
kaw jiwang!!! mesti ko pandang cermin kan
kaw tomey!!! mesti kaw x tido malam kan
kaw misteri!!! mesti kaw rase aneh kan


apsal ko tulis macam 2??? macam ade something jerk...kaw nih....misteri sgt

AZIZUL HASIMIE OSMAN said...

mengerikan..mesteri nusantara lalalala
truskan bkarya
anda pasti akan mjadi seniman kelak

Tunjuk Bintang said...

lama x kudisini...

baru ku sedar masa bumi itu cepat berputar...
dan tanpa kusedari aq semakin takut i datang...
tatkala itu aq x tahu dimana harus ku sembunyi lagi...

salam penulis blog..
aq dan kamu pon x tahu sampai bila kita akn terus berdiri sendiri...

merahitujambu said...

ada masalah jugak seperti ku..tabah yaa

zetty said...

bertahan....jgn jatuh.....
klu dah jatuh..cepat2 bagun...tau....
u can do it....chaiyok!!!!

n@m@n said...

owh..monolog dalaman kah?

Entri terbaru chekgu

Jikalau bukan kerana Facebook♥

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

susah nak selami hati lelaki nie.jadi aku tepuk bahu kau dan berkata "lek la bro!"

tengku_fir21 said...

to: sofi
ouwwhhh,ok
terima kasih

tengku_fir21 said...

to: senandung semalam
Baiklah,
Terima kasih kerana ingatkan :)

tengku_fir21 said...

to: syaf
ko cakap aku lampi?aku ketawa sebab aku tk tahu aper itu lampi (siyes)

ko cakap aku jiwang, harus aku akui ;p

ko cakap aku tomei, aku tidur lebih lena dengan tilam VONO

ko cakap aku misteri, aku bangga dengan nya

aku pun tk tah napa aku tulis macam nie..huk4

tengku_fir21 said...

to: azizul hasmie osman
wahh..menjadi seniman...apa itu seniman..?

tengku_fir21 said...

to: tunjuk bintang
yer,makin lama berdiri rasa seperti makin besar tanggungjawab

tengku_fir21 said...

to: merah itu jambu
terima kasih,
sama-sama bertabah

tengku_fir21 said...

to: zetty
Terima kasih kerana memberi sokongan tanpa rasa jemu
anda memang kawan yang baik

tengku_fir21 said...

to: naman
ermm...sesekali perlu monolog dalaman jika tak monolog nanti lupa daratan

tengku_fir21 said...

to: razi
terima kasih dan aku tgh rileks sambil makan bertih jagung...(sedap)