Thursday, April 14, 2011

Hilang

   Saya tidak tahu kenapa jari-jari saya begitu malas untuk menari di atas papan kekunci ini.

Sudah 20 hari tidak post apa-apa entry di blog, hanya membaca entry kawan-kawan di dunia blog itupun kekadang baca tidak habis sebab ia hanya berkisar tentang pemikiran mereka yang pada aku :). 

Sebenarnya, aku rasa aku telah hilang rentak untuk post apa-apa entry dekat blog sebab kebanyakkan blogger sekarang "budak-budak". Jadi aku tenggelam dalam entry yang ditulis "budak-budak" (I'm not saying I'm good!). 

Entahlah, hidup aku pun tak berapa cantik sekarang ini, kalau orang cakap hidup berputar ibarat roda, sumpah! aku tidak percaya. Kalau orang cakap hidup ada naik turun macam di bursa saham, sumpah! aku masih tidak percaya. Sebab aku tidak rasa hidup aku berputar dan hidup aku naik :)

Aku tidak tahu apa yang akan aku lakukan selepas ini. Mungkin merantau sekali lagi adalah terbaik.Jauh dari orang yang dikenali untuk seketika dan stabilkan emosi, kuatkan diri seperti dulu.Aku bersyukur di kelilingi kawan-kawan yang terbaik.(mahu sebut nama pun macam ramai)

Aku tidak tahu bila lagi aku akan update blog ini. Tapi yang pasti aku akan kembali. Kepada mereka yang rasa "kehilangan" cari sebelum ia semakin jauh menghilang.

4 comments:

DanieL AdiE said...

Yeah! Stuju psl 'kehilangan' itu..

Faizal Sulaiman said...

kalau ada masa,ko update la.jgn biar bersawang plak:)

Unknown said...

to : daniel adie
aper yg setuju pasal kehilangan..??

Unknown said...

to :faizal sulaiman
ahaha...baik :)