Tuesday, November 8, 2011

MV yang Made in Malaysia

Salam Aidiladha semua.Selamat pagi :) Minggu ini rasa sangat "ketagih" untuk kemaskini blog yang tak semengah ini.
Dalam kepala otak mahu berkongsi tentang pengorbanan tetapi malas! Jadi aku cuma nak kongsikan MV buatan Malaysia yang sangat cantik dan berseni tapi sebenarnya aku lebih suka MV yang ada unsir drama dan membuat susunan muzik lain dari yang diputarkan di corong radio.
Jadi mari kita soroti 9 MV paling aku suka (dengan menggabaikan faktor masa). Aku suka ye bukan kau suka :p
 
9. Kru - Jangan Lafazkan.

8. Alif Satar - Lelaki Seperti Aku

7. Sarimah Ibrahim - Kini Kau Tiada

6. Maya Karin - Erti Cinta

5. Hafiz - Awan Nano

4. Hujan - Aku Yang Asing

3. Akim - Inilah Cinta

2. Sabhi Saddi - Nadiku

1. Ning Baizura - Awan Yang Terpilu

2 comments:

NUke_Rude said...

Okay. pilihan2 ko tu xde la teruk sangat! hahahaha.

no.7 best. cinematography cantik!
no.4 terbaik. kinda turning point juga.
no.1 tu mmg legend! kinda based on the true story rite?

Unknown said...

hahaha ceih..haram lah kau koko..hahaha