Sunday, June 3, 2012

GenGGam - Tamat

"Dicapai Blackberry putih dari kocek seluarnya, dihubunginya Sam. 


"Ada di mana , aku sudah sampai! "


"Kejap, saya datang, Awak ada dekat mana? "


"Aku dekat Love Tea."


Beberapa minit berlalu Faris masih membatu di Love Tea. Tanpa disedari disapa dari belakang. Terkejut seketika dan secara otomatiknya Faris tersenyum melihat Sam sudah terpacak. 

"Kau nampak kurus sedikit Sam, dan extra menarik walaupun baru sebulan kita tidak bertemu. Patutlah ramai yang kejar kau! " Getus Faris dalam hati.


"Awak sudah makan?" Sam mula bersuara."


"Saya dah makan dekat restoran Indonesia tadi, Sorry, saya teman awak makan."


"Awak tolong pesankan untuk saya hot chocolate dan sandwich, Thanks ya! "


Faris hanya memerhati Sam tinggalkan meja hingga hilang bayang Sam dari ekor matanya. Matanya kembali tertumpu ke meja kopi dan hatinya sangat tertarik untuk melihat telefon jenama Nokia yang diberikan kepada Sam. Masih elok seperti dulu. Diletakkan semula telefon bimbit itu tapi tidak sampai berapa saat dicapainya semula.

Sam kembali dan mencari Faris tapi bayangnya sudah tiada. Dicapai telefon belum sempat niatnya dilaksanakan untuk hubungi Faris terlebih dahulu Faris kirimkan pesanan ringkas;

" I need to go! You such a big liar! Please don't contact me anymore!" 


No comments: