Sunday, September 2, 2012

1...2...3...4...5..I already miss you!

1 jam pertama

Saya tunggu awak tanpa berfikir apa-apa.

1 jam berikutnya

Saya dan awak mula selesa walaupun kekadang kita diserang "kebisuan"

1 jam kemudian

Saya mula berani genggam tangan awak ketika berjalan.

1 jam seterusnya

Saya beranikan diri cium ubun-ubun awak

1 jam selepas itu

Saya putuskan bahawa awak yang patut saya rindu. Awak perlu saya jadikan komitmen saya.

Engkaulah cahaya dalam hidup yang penuh kegelapan
Engkau meringankan hati
Engkau menenangkan jiwa sepi
Aku ingin menjadi pembuka 
Hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna selalu terluka
Aku ingin menjadi penutupnya
Babak tentang pencarian cinta
Aku tahu kau disakiti
Hatimu sedang kau melindungi
Percayakan pada cinta ini
Relakan ia berterbang tinggi



2 comments:

ajid said...

kau rindu sapa? =D

Unknown said...

@ ajid
hahahah aku rindu buah hati blh?