Tuesday, October 2, 2012

32 Hari

Assalammualaikum..,

Siapa sangka saya dan dia berjaya tempuhi 32 hari :) , Saya rasakan baru semalam berjumpa dan bertukar nombor telefon dengan dia.

Sepanjang 32 hari, ada 5 perkara yang sukar saya lupa :

1. 
Sepanjang 32 hari perkenalan, kami telah berjumpa sebanyak 4 kali.

2. 
Sepanjang 32 hari perkenalan, kami tanpa sedar memakai baju dari rona warna yang sama pada pertemuan ke-4

3. 
 Sepanjang 32 hari perkenalan, dia telah merajuk sebanyak 3 kali

4. 
Sepanjang 32 hari perkenalan, hati kami membuak rasa rindu selama 2 hari apabila tidak dapat berkomunikasi seperti biasa.

5.
 Sepanjang 32 hari perkenalan, dia pernah cubit paha kiri saya sekali.


Sebenarnya terdapat ada lagi yang perkara yang istimewa tetapi saya ingin simpan separuh hanya untuk saya dengan dia.



Dia selalu cakap, kami sangat berbeza sifat.


Berusaha untuk 37 hari berikutnya.





No comments: