Tuesday, October 23, 2012

Tragedi 53

Hari ini saya buat keputusan untuk menemani #hati. Hari penting dia selepas hari besar dia.

Pagi Sempurna.

Tengahari Sempurna.

Petang bermula sempurna dah berakhir tragedi.

Saya bahayakan diri #hati kerana tewas dengan emosi. Saya berkecil hati bila #hati tidak mendengar cakap saya. Sedangkan pada hemat saya, keputusan yang dibuat itu adalah terbaik walaupun ia terpaksa menyusahkan pihak lain.

Maaf awak saya tak patut buat awak macam tu. Saya tanpa sedar bahayakan nyawa awak kerana ikut rasa hati. Saya cuma nak awak selamat itu sahaja.

#please update keadaan awak.

Macamana saya nak teruskan hidup tanpa awak?

Hari perkenalan kita ke-53 jadi begini dan kita diuji lagi tetapi kali ini kita bermain dengan nyawa.

Saya tahu maaf saya sangat-sangat kecil nilainya berbanding nyawa. 

No comments: