Monday, September 22, 2014

"something"


Tengahari sudah!!!

Aku bangun pagi ini rasa something.

Something yang aku tidak pasti, tapi aku yakin something itu rasa perasaan yang kabur.

Jika aku biar rasa something itu membuai, aku yakin hanya ada dua kemungkinan untuk aku hari ini. Moody atau Happy.

Hingga saat ini, mood aku baik-baik sahaja, boleh senyum dan ketawa! Yes, aku memang jenis suka gelak sekuat hati.

Memandangkan mood aku happy, jadi aku gelar something itu "rindu".

Ya. Rindu.

Suatu perasaan atau rasa yang indah bagi aku.

Kenapa aku cakap indah? Sebab ia buat terkenang sesuatu yang manis dan sentiasa segar dan tenang. Ia mampu sejukkan hati aku dan buat aku tersenyum.

Aku tidak tahu kenapa orang cakap "Rindu itu menyeksa". Mungkin kerana ada yang merujuk kepada jarak masa atau seangkatan yang wujud sebab tu kita rasa rindu menyesakkan nafas.



Selama aku mencari 
Selama aku menanti 
Bayang-bayangmu dibatas senja 
Matahari membakar rinduku 
Ku melayang terbang tinggi 



Adios!!!
*10 hari lagi nak balik kampung!
** Menghitung hari untuk yearly reunion

With love
SF