Thursday, May 28, 2009

C.I.N.T.A. (part1)- "memberi cinta"


Salam...
Apa khabar teman-teman di sana...? Aku sihat macam biasa...abis lah seminggu aku berinterview. Penat, tapi puas dan sekarang tunggu serta berharap yang mengambil tempat dihatiku.
Dalam melalui hari mendatang, terselindung pelbagai rahsia di sebalik pergerakan dan keputusan yang diambil oleh kita. Dan aku telah dikurniakan tuhan untuk disayangi seseorang yang menyatakan perasaan cinta dan sayangnya pada aku saban hari tanpa rasa jemu...dan aku membalas ucapan sayang padanya tanpa memikirkan sedalam-dalamnya adakah cinta aku untuk dia...
Dia datang memberi cinta pada aku tanpa berfikir panjang tanpa melakukan perkiraan dan aku pula melayan kerenah dia seolah-olah memberi harapan dan memberitahu aku juga turut cinta pada dia sedangkan aku tak rasa cinta dia dalam hati aku...
Adakah aku sedang menipu dia...?memberi harapan palsu padanya...?menzalimi dia yang sesungguh hati menyintai aku...?aku keliru apa perasaan aku pada dia...

bersambung...
adiosa...

7 comments:

sYukCurz said...

mm...kadang2 cinta itu akan datangnya kemudian.. capai la ia sblum terlewat..

puteri salju said...

errmm..
bahaya
better u berterus terang

kak joyah said...

kak joyah in da house...
huhu...jgn jadi pemain cinta...

cousin_ko said...

huhuh...
cinta membunuh...

bukan fasha_sandha said...

huhuh....
fall in love

Unknown said...

syukcruz-->
nk capai pun takut....

puteri salju-->
rase pun mcm tue...

kak joyah-->
pemain cinta mcm lagu Adaband

cousin_ko-->
cinta itu membunuh "silent kiler"

bukan fasha_sandha-->
tak tahu ler...keliru

Keylee Daud said...

layan jer segala galanya sebelum cinta :)