Wednesday, June 17, 2009

kuasa " PEJAM MATAMU "

dengar bisikku
temanku
gengam tanganmu
pejam sekejap matamu
lihatlah cahaya menunggu
gapailah setiap citamu
dan
kenal isi kulitmu
kan ada hidup yang baru

Salam...

Pertama sekali ucapan jutaan terima kasih kepada sokongan yang jitu dari kawan-kawan di alam maya.

Setelah mencari diri dengan merantau ke Penang selama 2 hari akhirnya aku kembali menemui diri. Kenapa Pulau Pinang menjadi pilihan? sebab disitu tersembunyi rahsia aku. Ok...jangan tanya lagi apa rahisa itu.

Sorry juga kepada K-rul dan Suraya sebab berusaha call tapi, aku tak angkat phone ('_')...aku ok, dan sekarang giliran 'roda' aku untuk berputar diatas. 1 gelombang tranformasi dapat aku rasakan ketika ini, buka kotak email pagi tadi terus nampak nama company yang akan menjadi kunci kejayaan bagi diri aku...email itu berbunyi "kami telah menyemak butiran peribadi encik, sila tunggu surat dari kami"...huhuhuhu (sukar digambarkan dengan kata-kata)

Begitu bersemangat bila dengar lagu "pejam matamu" yang pernah aku bagi k-rul dulu...dulu lagu tu menemani dia selama 1 semester sehingga dia dapat score 3.0 balik pada semester dia tak dapat duit ptptn. Sungguh mengagumkan aku!

Sekarang aku kena teruskan berlari mengejar bintang!

p/s: kepada-->
jasman yang akan outstation selamat bekerja! tahniah dah dapat adik ipar...terasa tua nyer!
syukcruzII yang akan berangkat ker jerman...have a nice trip!
cousin aku tersayang, thank you poskan hadiah walaupun birthday aku lambat lagi tetapi itu tak bermakna birthday aku nanti tak poskan hadiah untuk aku lagi!
paan, sorry tak sempat jumpa..

kepada kawan-kawan yang nak comment boleh klik pada link disebelah kanan tajuk (ikon gambar kertas yang dicucuk dengan thumb tack)
maaf klu menyusahkan anda...semangat baru, layout pun baru

adiosa!

17 comments:

cousin_ko said...

suke ler dapat hadiah!!!
thank you so strong jer?
wakakaka....

baim_wong said...

huhuhu....
ader mase membaca ;age 30 minit nk lunch time
nak tanyer jgk aper rahsia tue?
cantik ler layout blog

iyllienaz said...

wah..berita gembira..hope u'll always full of spirit..

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Jangan putus asa.Hidup xseindah filem.

sYukCurz said...

wah bes news ni! hehee.. congrats. thnx for da wish fir. ehe. nnt kena dtg collect souvenir la ni ahhaa..

bukan fasha_sandha said...

layout baru bikin gempaq ingat salah blog tadi!!!
teruskan berlari..nak i teman u?
syuk u nak bagi souvenir kat fir je ker?

julie said...

errmm...
now u r back...!
i pun nak lari sama dgn u...

theblabber said...

jangan bersedih..bumi masih luas :)

kak joyah said...

kak joyah in da house...
wah..wah..
gitu tukar layout terus. mcm nie lar baru baru fir

zixol said...

salam..thank for singgah blog..jom tukar link!

puteri salju said...

huhu...
camne lar bersemangat!
teruskan berlari mengejar bintang tapi tk blh teman awk lari sebab tak larat nak lari

DanieL AdiE said...

wei, bagus r ko dh bangun dr kegelapan..(betol ke ape yg aku merepek nie?)

keep it up dude...

oshinz said...

whatever happen, life must go on.

Unknown said...

cousin_ko-->
cukup ler thank you so strong..wakakaka

baim_wong-->
thank q!
luangkan 30 minit utk membaca "jadikan membaca budaya kita" :-)

iyllienaz-->
yer itu berita baik

mohd fakhruazi jamaluddin-->
klu hidup seperti filemn kita paling bahagia

syukcruz-->
wah..wah..
nk bg souvenir :) janji tau!

bukan fasha_sandha-->
lage semangat klu u teman
syukcruz nk bg kati jer

julie-->
jom lerr!jom heboh-heboh

miezi-->
tapi tk seluas lautan

kak joyah-->
huhu..yer ker?

ajijul-->
jom tukar link

puteri salju-->
i tolak u dengan kereta sorong..wakaaka

adie-->
aku sentiasa bgn dlm cerah

osh!nz on da block

puterahati said...

fir..
ko duk melaka gak ke..
ok nnt leh kita jumpa ramai2..
nnt aku settingkan ari nyer k..

zixol said...

aku dah lama add link ko..ko jek yg xmasukkan link aku..huu

zixol said...

aku pon dok melaka..tu mengajar kat st.francis..