Saturday, November 3, 2012

10 : 60 : 9

Assalammualaikum..,

5 minit updated diri!

Saya rasa macam sudah lama tidak coret sesuatu di ruang ini. Kebelakangan ini saya agak sibuk dan mungkin akan berterusan sehingga hujung tahun disamping tahap kesihatan yang kurang memberangsangkan. Walaupun saya tidak pasti di mana saya akan berdiri untuk esok hari. 

Sejak akhir-akhir ini, rasa kekaguman saya kepada golongan muda yang berjaya dan punya gaji puluhan  digit "0"  membuatkan saya berasa ke-impress-an. 

Cerita #hati

62 
Percaya atau tidak, tetapi PERLU percaya, kami sudah berada pada hari ke 62. Kami berusaha dan beri yang terbaik untuk hubungan ini. Terima kasih #hati kerana ada dengan saya diwaktu saya kurang sihat walaupun #hati sendiri tidak berapa sihat.

"Aku Rindu, Aku Perlu, Hati Kamu Terukir Namuku"

10
Pada 10 Zulhijjah lepas, cukup perselishan ke-10 akibat sikap protektif saya yang keterlaluan mungkin, yang akhirnya mengundang perkara ini. Tapi, saya percaya kami berjaya atasi semua ini bersama. Saya percaya #hati juga percaya bahawa kami berjaya laluinya bersama walaupun dalam sudut hati ia masih berbaki.

"Biar Benci, Kau Tetap Disisi"

9
Sejauh 62 hari kami telah berjanji temu sebanyak 9 kali. Dan saya mahu lagi berjanji temu dengan #hati, ia membuat saya larut ke cinta #hati. Saya senantiasa mencari peluang untuk bersama #hati.

"Ku Ulangi Kau Yakini Hati Ini Kerna Aku Cinta Kamu Hari - Hari Kerna Syarat Dihidup Disayangi"

1 comment:

oshinz said...

wah.. cepat pergi bertemujanji buat kali ke sepuluh. hehe.